تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۲
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۲۸۱۵۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چرا سود شستا واریز نشد؟ | سود شستا کی واریز می‌شود؟ | صدای سهامدار

‌می‌متالز - طبق اطلاعیه که شستا ۱۷ مهر ۱۴۰۱ بر روی کدال منتشر کرد قرار بود دیروز ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ سود سالیانه به حساب سهامداران حقیقی واریز شود، اما این اتفاق رخ نداد. سود شستا کی واریز می‌شود؟

به گزارش می‌متالز، ۱۷ مهر ماه سال جاری بود که شستا با انتشار اطلاعیه‌ای بر روی کدال اعلام کرد که سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ پرداخت می‌گردد.

همچنین در این اطلاعیه اعلام شده بود که سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام سال مذکور و سنوات گذشته اقدام نمایند.

اما روز گذشته سود شستا به حساب سهامداران حقیقی واریز نشد و بسیاری از سهامداران این پرسش را مطرح کردند که چرا سود به حساب آن‌ها واریز نشده است؟

بررسی اطلاعیه کدال شستا نشان می‌دهد که این شرکت اصلاحیه‌ای را جهت پرداخت سود در مورخه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ روانه کدال کرده است و در آن زمان بندی پرداخت سود را به شرح جدول زیر تغییر داده است:

چرا سود شستا واریز نشد؟ | سود شستا کی واریز می‌شود؟ | صدای سهامدار

بنابراین:

سود سهامداران حقیقی سجامی، توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ پرداخت می‌گردد.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند میتوانند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام سال مذکور و سنوات گذشته اقدام نمایند.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده